Sunday, January 06, 2008

Nothing to story....

Hari ni hari Ahad. Ptg tadi attend mtg cum meraikan majlis perpisahan sorang adik practical ni. She's very nice and helpful and murah ngan senyuman. Peramah org nya. Minggu depan die da nak masuk semula U. So, today is the last day that I met her. Moga Allah pertemukan kami semula. Kami di Bintulu akan merindui adik Aziah ni...

Semoga success selalu.

Nothing to story about both of my angels. Ohh..btw, tomorrow I will send my Dini to play school.Half day only. Hopefully she's OK. This not her first time actually. Die pernah ke situ about 2 weeks period when my maid balik kampung last year. So, starting besok my maid free lah in the morning. My Aina pun dah ke sekolah. I dah suruh die bersih rumah sampai licin + berkilat...hehehe

No comments: